En Manel a Bournemouth!

Hola a tots,

La meva experiència a Bournemouth ha estat plenament satisfactòria. Van ser quatre setmanes ben intenses, on vaig poder perdre la vergonya a l’hora de parlar en anglès, conèixer a molta gent, de gairebé totes les nacionalitats i visitar noves ciutats.

L’escola d’anglès estava en ple centre de la ciutat i en general estava molt bé. Les classes eren bastant amenes i no només fèiem gramàtica, sinó que es duien a terme moltes activitats orals per practicar amb els companys de classe.

La família d’acollida era encantadora, t’ajudava en tot el que podia i amb ella vaig poder practicar molt l’anglès. El més dur però era sentir una campana a les sis de la tarda avisant-te de que el sopar estava a taula... Tot i que, com a tot, al final t’acabes acostumant.

Una de les coses que em va empipar més va ser el mal temps que va fer durant les primeres setmanes donat que jo no portava gaire roba d’abrigar, però ho vaig solucionar ràpidament comprant un parell de texans.  Les altres setmanes però, va fer un temps perfecte. Tot i que no em vaig veure en cor de banyar-me al mar, l’aigua estava gelada!.

Durant els caps de setmana aprofitava per agafar el tren o el bus i visitar pobles i ciutats properes a Bournemouth, tals com Weymouth, Portland, Salisbury o  Southmapton. Una de les sortides que més em va agradar va ser la impressionat Jurassic Coast, on vaig poder contemplar platges molt maques.

Tot i que poder per molts, Bournemouth no  destaca per ser ciutat molt maca, l’ambient que es respira  al carrer, el conèixer gent tant ràpidament i el fet que no sigui una ciutat molt gran, fan que gaudeixis molt de l’estança. Recomano a tot i totes passar unes setmanes a Bournemouth i viure noves experiències!.

Al web de TRAVEL WORK podreu consultar més experiències.

No hay comentarios:

Publicar un comentario