La Laia Forés a la Rivera Anglesa

Si hagués de definir el que ha significat Travel Work a la meva vida, diria que no només va ser una experiència més, sinó que va suposar un gran canvi, un dels millors de la meva vida.

Feia ja anys que em plantejava l’idea de marxar a l’estranger, però no hi havia cap intermediari que em transmetés la confiança que em van transmetre l’Eva i el seu equip, així que vaig decidir marxar de pràctiques al sud d’Anglaterra durant dos mesos a millorar la meva experiència laboral i el meu anglès en l’àmbit en el qual em vull dedicar en un futur, el de la discapacitat.

Vaig ser escollida al millor lloc de pràctiques que podria haver-me tocat, en una organització de nens amb tota mena de discapacitats físiques i mentals, que em van permetre millorar moltíssim el meu anglès, ja que la seva parla és molt més complexa d’entendre i, per altra banda, també havia de realitzar tasques d’administració que em van permetre avançar amb l’escriptura i el vocabulari.

En quant a la família, diria que en aquella zona la gent en general, es molt amable i molt propera, i la família també ho va ser. Al principi, tenia una mica de por pel menjar, però va tocar-me una dona amb molta traça per la cuina i vaig menjar de valent durant la meva estada.

També, vaig fer molts amics i vam formar un grup molt bonic que sempre anava d’un lloc a l’altre visitant tota la Rivera Anglesa que en la meva opinió, és molt bonica, amb uns grans paisatges.

I sens dubte, aquest viatge va marcar un abans i un després a la meva vida, ja que després d’haver estat anys malalta d’un tumor a la columna, em va donar la confiança per demostrar-me que sempre hi ha llos per descobrir, per viatjar, i que sempre hi hauran persones que t’ajudaran a fer-ho més fàcil.

Aquest any he decidit marxar dos mesos a Viena, a fer unes pràctiques en un àmbit més d’atenció al públic, per millorar encara més el meu anglès, i fer un curs d’alemany, per començar a aprendre un altre idioma, acompanyada del noi que fa un any va aconseguir enamorar-me a la bonica Rivera Anglesa.

Laia Forés Castellví
Devon 2013-Viena 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario