Els primers dies de la Judith X. a Bournemouth

Hola travelworker's!

Estic a Anglaterra i està sent una experiència inoblidable, porto aquí tot just una setmana i m'està encantant!! diria que passaran molt ràpid aquestes dos setmanes que queden!! jaja

Amb la família super super bé!! Són super macos i molt agradables, hem tracten super bé! I a l'escola també molt bé. He conegut a molta gent nova.
Aquest cap de setmana vaig anar a visitar Londres, on vaig veure la Reina, ja que era el dia que celebra el seu aniversari fictici, ja que el seu aniversari realment és a l'abril però aquí per aquella època no fa bon temps i va decidir celebrar-lo dos cops. A part de moltes altres coses jaja.

Això el dissabte, i el diumenge vaig anar a visitar la costa juràssica de Dorset & est de Devon. Es preciosa!! I he conegut a una noia que es geòloga, i varem anar les dos, varem gaudir com nenes petites!

I la setmana tampoc a donat per més, aprofitant el màxim totes les coses que fa l'escola com les quedades al pub els dimecres a la nit o la pel·lícula el dimarts al vespre.

Lo únic que encara no m'he acostumat és als horaris, que això de sopar a les sis de la tarda costa... però per lo demés perfecte!

Judith.

Podeu llegir més testimonis a l'apartat d'experiències del nostre web

No hay comentarios:

Publicar un comentario