L'Anna B. ens explica la seva experiència de pràctiques a Exeter

Aquest estiu he anat un mes a Anglaterra amb TravelWork.

Estic molt contenta de l’experiència que he tingut. Només havia fet primer de química i vaig tenir molta sort que m’agafessin com a estudiant en pràctiques a l’empresa E.J. Allà vaig estar molt bé, la gent era molt amable, hi havia molt bon ambient i vaig aprendre molt.

Vaig estar sobretot al laboratori de microbiologia però també vaig tenir l’oportunitat d’anar al de química.

La família que hem va tocar era perfecte, era una dona de 64 anys molt amable i optimista, que cuinava bé i que fins i tot ens rentava la roba. La casa estava bastant lluny de l’empresa però hi havia bona combinació d’autobusos i no hem va sortir tant car com hem pensava perquè vaig poder comprar una targeta mensual.

En resum, hem va encantar l’estada a Anglaterra i l’experiència de fer practiques en una empresa i m’hauria agradat quedar-m’hi més temps.

Anna

No hay comentarios:

Publicar un comentario