En Sergi C. relata la seva experiència a Bournemouth


Hola a tots: 

Encara sembla ahir quan estava a l’aeroport de Girona embarcant per anar a Bournemouth. Va ser un dia ple de nervis ja que era la primera vegada que viatjava sol i, sobretot anava a un país desconegut. No vaig para de suar, de pensar en les coses que podrien, si seria capaç de comunicar-me, d’arribar a la casa d’acollida... sortir malament i fins i tot recordo que al pujar a l'avió em volia baixar per por a allò que desconeixes.

Sens dubte ha esta una de les experiències més importants de la meva vida, he conegut a molta gent, m’he llençat a viatjar a l’estranger, he après molt d’anglès  i visitat molts indrets magnífics.

Em vaig allotjar a una família que eren encantadors, compartia casa amb dos estudiants mes, ens tractaven d’allò mes bé, vèiem la televisió moltes nits, altres dies
ens quedàvem xerrant a la taula. Parlàvem de tots els temes, jo m’interessava per la cultura anglesa i ells per la nostra, d’esports, de política, en fi que per millorar l‘idioma no hi ha res millor. Sempre es bolcaven en nosaltres, ens ajudaven a fer els deures i ens recomanaven llocs a on anar.

Recordo un dia que vaig dir que volia anar a Londres però la excursió de l’escola era molt cara. Llavors l’home de la casa em va buscar un bitllet de tren especial a un preu molt reduït. Estàvem gairebé millor que a casa!

Bournemouth es una ciutat molt especial, plena de vida nocturna i diürna ja que es tracta d’un destí turístic important i per tant hi ha força ambient i la diversió està assegurada. De dilluns a divendres de 9 a 12.30 anava a l’escola i durant la tarda anàvem a la platja o bé donàvem una volta. Durant els caps de setmana aprofitava per fer turisme, vaig anar a Londres, Bath, Salisbury, Stonehenge i l’últim dia abans de marxar a la reserva natural de New forest on vam llogar unes bicis per passar el dia.

Abans de viure aquest inoblidable experiència no ho tenia gaire clar però sens dubte ha valgut la pena. M’ha tret la por a l’hora de viatjar a l’estranger sol, he millorat l’idioma i he conegut un munt de gent increïble.

Gràcies per tot TRAVEL WORK.

No hay comentarios:

Publicar un comentario