Experiència professional a l'estranger


En Carlos ha viscut una experiència professional a Devon, Regne Unit, i ja torna a Barcelona per encarar la crisi econòmica amb optimisme. Durant aquests temps a l'estranger ha guanyat experiència i ha millorat el seu anglès, dos aspectes essencials per a crear-se un camí profitós en mig d'un clima professional complicat.

Aquí us deixem el testimoni d'en Carlos, molta sort!

Hola TRAVEL WORK:

Doncs molt bé!! Fent la maleta ja, que el diumenge al vespre ja estic per Barcelona!!

L'allotjament una passada, no podria haver tingut més sort. La dona m'ha tractat com un rei i he estat molt a gust.

I pel que fa a la feina, genial. La gent súper maca, tot i que queden molt pocs amb els que vaig començar. M'han fet sentir un mes de l'equip i he pogut desenvolupar l'anglès i guanyar experiència al sector. Amb sort tot això m'ajudarà a trobar una feina ara.

Ha estat una grandísima experiència a tots els nivells, però ara ja toca tornar a casa.

Moltes gràcies per la vostra ajuda!

Salutacions,

Carlos Clemente

No hay comentarios:

Publicar un comentario