Experiència a Pekin


Bon dia Catalunya!!

Què tal va tot per aquí? Jo porto ja vora 4 setmanes a Pekin. Aquesta segona experiència
està sent diferent a les meves anteriors pràctiques. Ara, a més de seguir en contacte amb
l'empressa on vaig estar treballant l'any passat (i cobrant algunes comissions), estic
dedicant-me en cos i ànima al estudi del Xinès. Les classes a la Universitat són de dilluns
a divendres de 8 a 11.30. I així tinc la resta del dia per repassar, ensenyar anglès per guanyar
algún duro i a més seguir fent de comercial per C&K Beijing.

Espero ben aviat poder parlar amb fluidesa l'idioma, ja que és una gran via de futur i ho podré aprofitar quan
torni a Barcelona, encara que veient les oportunitats que hi ha aquí, segur que no serà aviat!

Aprofito per donar-te les gràcies Eva, el dia que em vas proposar fer les pràctiques a Pekin ara fa
casi 2 anys, no sabia on m'estava ficant, però ara només et puc dir que venir la Xina ha sigut la millor
decidió que he près a la meva vida!!

Una abraçada molt forta i ens veiem quan torni!!

Joan Jarke

No hay comentarios:

Publicar un comentario